Friday, December 18, 2009

Proposal VS Tesis

Memandangkan semester baru lambat lagi...aku banyak lepak je kat rumah yg dah genap 2bulan aku sewa...huhu best jgk lepak rumah ni sbb luas dan selesa walaupun sentiasa tinggal sorang je kt rumah. Mamandangkan bosan xde buat apa2 so aku merajinkan diri ini tuk baca journal2 yang berkaitan dengan tesis aku dan try siapkan kertas cadangan bagi menjalankan penternakan itik telur selepas tamat pengajian...rajin la plak aku nak buat dua benda ni...hehe tapi selepas tgk rancangan al-kuliyyah petang td berkenaan azam sempena maal hijrah...semangat aku semakin berkobar2 tuk berjaya dalam perusahaan ini...azam, usaha dan tawakkal merupakan kunci kejayaan dalam menjadikan suatu impian itu menjadi kenyataan. InsyaAllah semoga semuanya akan berjalan dengan lancar...amin


No comments:

Post a Comment